میز 6 نفره مستطیل تاشو با پایه فلزی
نوشته شده توسط : ساحل

میز 6 نفره مستطیل تاشو با پایه فلزی کد 217
میز 6 نفره مستطیل تاشو با پایه فلزی کد 217 گرد از محصولات زیبا و کارامد است که باره پروا هموطنان و مشتریان عزیز کالاپلاست پیمان گرفته است ، این اشتیاق برای تعبيه میز 6 نفره تاشو مستطیل با پایه فلزی کد 217 به علت وجود ویژگی ها مثبت فرآورده است که در پیوستگی تماشا می کنید.

همانطور که می دانید یکی از طریق های جذب مشتری به رستوران و ... محیطی قشنگ و ارامش تقسیم است ساز و برگ و محصولات با کیفیت موجود در پیرامون کار، آن را به چنین محل آرامش بخشی تبدیل می کنید، تبدیل می شود.بنابراین با برگزیدن میز 6 نفره مربع تاشو با پایه فلزی کد 217 فضایی زیبا و متفاوت برای خود و اطرافیانتان ایجاد کنید.

ویژگی های میز 6 نفره مستطیل تاشو با پایه فلزی کد 217
مهم ترین ویژگی میز 6 نفره مستطیل تاشو با پایه فلزی کد 217 سادگی و زیبایی آن است که در نخستین مرحله به چشم می خورد ، کیفیت محصول و طول عمر بالای آن از دیگر خاصیت های مهم به آمار می رود که دوام فرآورده را تضمین می کند.

استفاده از این فرآورده به دلیل رعایت استاندارد های موجود (ارتفاع و ابعاد) ساده و راحت است.

بسته بندی مناسب و جابجایی آسان ،سایز مناسب و از کل مهم تر قابلیت تاشو شدن سریع میز و مختصر جا بودن آن پدیدار ترین خصوصیت فرآورده است.

امکان سفارش در رنگ های سفید و قهوه ای وجود دارد.

اناوع میز تحریر تاشو چوبی اگر منظور خرید میز 6 نفره مستطیل تاشو با پایه فلزی کد 217 را دارید با کالاپلاست تماس بگیرید و با اطمینان از کیفیت محصول آن را سفارش دهید، در ادامه مشخصات این فرآورده را تماشا می کنید.

مشخصات محصول
کد : 217

ظرفیت : 6 نفر

ابعاد : درازا 115 و پهنا 60 و ارتفاع 72 سانتی متر





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: